بوستان های معروف کیش
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

بوستان آهوان کیش

بوستان آهوان کیش منطقه ی تفریحی کیش در زمینی به مساحت دو هکتار واقع شده است و دارای فضای سر سبز و انواع گوناگون حیوانات نیز می باشد. در این بوستان همه حیوانات در قفس هستند و گردشگران تور کیش زمستان 94 می توانند از این مکان بازدید کنند. در بوستان آهوان کیش هفده قفس برای نگهداری از حیوانات وجود دارد. در این قفس ها حیواناتی مثل شیر , روباه , گوزن , میمون , شغال و انواع مختلف و گوناگون پرندگان نگهداری می شود. برای شما گردشگران تور کیش تعطیلات دی 94 جالب است بدانید که در این بوستان تنها آهوان هستند که آزادانه و خارج از قفس زندگی می کنند. علاوه بر این در بوستان آهوان کیش وسایل بازی نیز برای کودکان وجود دارد.


بوستان دانشوران کیش جز جاذبه های جزیره کیش می باشد که از بزرگترین بوستان هاى كيش است كه از لحاظ موقعیت مکانی روبرو به  بازار پرديس می باشد . سازمان منطقه آزاد كيش  در زمستان ماه سال 1376 اقدام به ساخت تنديس پانزده تن از دانشمندان معاصر ايران و نصب آن در اين بوستان نمود . ما به گردشگران تور کیش آذر 94  پیشنهاد میکنیم که حتما از این بوستان بازدید کنند.


مطالب مرتبط:





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: بوستان های معروف کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 24 آبان 1394
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی